Generare de Lead-uri
Generarea de lead-uri se bazează pe interconectarea eficientă a soluțiilor și a resurselor Mediaposte Hit Mail – baze de date, e-mail, SMS, call-center, direct mail și publicitate online.
Lead-urile generate online vor fi calificate utilizând call-center-ul nostru.
Lead-urile obținute vor fi o resursă importantă pentru departamentul de vânzări al clientului, ce își va putea concentra eforturile asupra închiderii vânzărilor, economisind astfel timpul alocat cu prospectarea.
Fiecare companie are o definiție proprie a ceea ce înseamnă un lead, astfel că livrabilele unor campanii B2B sau B2C pot fi liste cu prospecți care:
– și-au dat acceptul pentru comunicarea prin e-mail sau telefonic;
– și-au dat acceptul pentru înrolarea într-un program;
– și-au dat acceptul legat de stabilirea unei întâlniri cu un reprezentant de vânzări;
– au depășit un barem de număr de puncte în cadrul unui sistem de lead scoring.
Practici esențiale B2B | Practici esențiale B2C | |
– O prezentare scurtă și relevantă a produsului sau a serviciului companiei; – O promoție, un beneficiu pe care clienții să-l considere atractiv; – O echipă de vânzări profesionistă care să poată prelua în scurt timp lead-urile; – O platformă de gestionare a proiectului care sa permită un flux eficient al informațiilor și o bună comunicare în interiorul echipei proiectului. |
– Un website sau o pagină web dedicată vor fi punctul de conexiune cu potențialii consumatori; – Aceștia vor putea obține informații relevante despre produsele promovate, vor putea cere o ofertă personalizată sau vor putea plasa o comandă prin diverse canale de comunicare; – Vor fi obținute informații despre comportamentul userilor în raport cu conținutul website-ului. |
Resurse:
Sunteți interesat de o soluție de Generare de Lead-uri?
Trimiteți o solicitare!
Cu ce te putem ajuta? Contactează-ne acum la 021 224 40 20!