Comunicare Directă
În comunicarea directă vor fi folosite baza de date proprie a clientului sau baze de date terțe.
Prin combinarea canalelor noastre de comunicare ne asigurăm că mesajul ajunge la segmentul de clienți dorit, totul printr-un proces de segmentare, comunicare, testare și optimizare. Scopurile comunicării directe pot fi: vânzarea unui produs sau serviciu, reactivarea unui segment de clienți, înrolarea într-un program etc.
Combinații multicanal | Etapele Campaniei | |
– Call-center și chat cu soluția de e-mail; – Platforma de SMS marketing cu cea de e-mail marketing; – Platforma logistică cu cea de e-mail marketing, SMS și call-center. |
– Definirea grupului țintă; – Segmentarea; – Crearea mecanismului de campanie; – Testarea conceptului printr-un proiect pilot; – Ajustarea campaniei pe baza informațiilor primite din proiectul pilot; – Derularea campaniei; – Raportul de campanie; – Recomandări pentru viitoarele acțiuni. |
Resurse:
Sunteți interesat de o soluție de Comunicare Directă?
Trimiteți o solicitare!
Cu ce te putem ajuta? Contactează-ne acum la 021 224 40 20!
[carousel id=2535]