Geomarketing
Soluțiile noastre de Geomarketing furnizează informații geografice precum: numărul și tipurile de gospodării dintr-o zonă precis delimitată geografic, sau densitatea de clienți ai unei anumite companii, în diverse zone dintr-un areal geografic.
Aceste informații sunt necesare în realizarea strategiilor de comunicare în teren, în luarea deciziilor privind lansarea unui punct de interes comercial sau optimizarea activității logistice dintr-o anumită zonă.
Izocrone | Analiza densității de clienți dintr-o zonă | |
– Numărul de gospodării/ locuitori din jurul unui punct de interes, aflat la maxim “x” minute de acces cu mașina sau pe jos; – Gospodăriile din interiorul izocronelor pot fi împărțite pe tipuri de gospodării: blocuri, vile, case. – Reprezentare pe hartă. Analiza zonei de influență comercială – Include izocrone; |
Scopul: optimizarea teritorială a publicității (distribuție de pliante, outdoor, hand-to-hand). – Se face conexiunea cu baza de date geografică. – Pentru fiecare segment geografic (zone relativ omogene de 500 – 1.000 de gospodării) se calculează un procent de gospodării care sunt clienți; – Reprezentarea zonelor pe hartă de tip „heat map” în funcție de densitatea target-ului.Analiza zonei de influență comercială– În cadrul procesului de îmbogățire a unei baze de date de clienți, pentru a facilita analizele de geomarketing, pot fi adăugate în această bază de date și informațiile de localizare: longitudine și latitudine; – Este necesară o prelucrare prealabilă a bazei de date de clienți (recomandabil cu Date Curate); – Sursa informațiilor de localizare: Baza de Date Geografică. |
Resurse:
Sunteți interesat de o soluție de Geomarketing?
Trimiteți o solicitare!
Cu ce te putem ajuta? Contactează-ne acum la 021 224 40 20!