SMS Marketing
Campanii de SMS-uri personalizate
Soluția de comunicare directă pentru campanii eficiente
Campaniile de SMS personalizate sunt o metodă eficientă de comunicare cu clienții. Lansarea unui produs sau serviciu nou, reactivarea clienților inactivi, cross-selling sau upselling sunt doar câteva dintre situațiile în care SMS marketing-ul oferă rezultate rapide și relevante.
Prezentare rapidă a unui produs sau serviciu în 160 de caractere, cu link direct către un landing page printr-un short URL.
Campanii SMS
Campanii SMS targetate cu baze de date închiriate sau proprii și excludere clienți existenți pentru audiențe noi
Campaniile SMS folosesc baze de date închiriate, cu peste 4 milioane de utilizatori, și/sau baza proprie a companiei. Segmentarea se realizează pe baza unor criterii relevante pentru profilul consumatorilor. La trimiterea mesajelor către baze externe, se pot include excluderi ale clienților existenți, pentru a viza doar audiențe noi.
Criterii de segmentare ale bazei de date:
 
+
Vârstă
 
+
Gen
 
+
Adresă
 
+
Venit estimat
 
+
Tipul telefonului
 
+
Sistem de operare
 
+
Geo-localizare
 
+
Servicii folosite
Ex: Roaming
Etapele campaniei:
Structura unei campanii eficiente de SMS marketing:
1
Selecția profilului consumatorului
2
Conceperea mesajului campaniei
3
Designul campaniei
Combinarea cu alte canale & modul de colectare a rezultatelor campaniei
4
Proiect pilot
5
Ajustarea Campaniei
Combinarea cu alte canale & modul de colectare a rezultatelor campaniei
6
Designul campaniei
Combinarea cu alte canale & modul de colectare a rezultatelor campaniei
7
Implementarea campaniei
8
Ajustarea campaniei
Location Based Service (LBS)
Campanii SMS direcționate către un target dintr-o zonă geografică specifică sau o locație, folosind baze de date închiriate sau propria bază de date a clientului.

Prin combinarea acestor baze de date, se pot trimite simultan mesaje distincte atât clienților existenți, cât și potențialilor clienți dintr-o locație bine definită.
Cum se face
targetarea?
1.
Analiza de trafic indică zonele geografice ale publicului țintă..
2.
Targetarea în timp real a clienților sau potențialilor clienți dintr-o locație specifică sau zonă delimitată, pe baza unor criterii prestabilite.
Cui
ne adresăm?
1.
Clienților și potențialilor clienți dintr-o zonă geografică specifică, identificată prin sistemul nostru de geofencing, cu o precizie de aproximativ 500 de metri.
2.
Clienților companiei sau publicului țintă din spații comerciale, clădiri de birouri sau mall-uri.
Cum
funcționează?
1.
Selectarea zonelor geografice sau a locațiilor vizate.
2.
Segmentarea bazelor de date și determinarea volumului acestora.
3.
Crearea mesajelor personalizate.
4.
Analiza profilului clientului și trimiterea mesajului pe baza acestuia
Aplicația M-SMS
Aplicația de trimitere de mesaje SMS către o bază de date proprie.
Gestionarea campaniilor SMS:
1.
Aplicația este simplu de utilizat, iar după crearea contului, clientul poate administra campania pe cont propriu;
2.
La cererea clientului, echipa Mediaposte Hit Mail poate prelua gestionarea campaniilor.
Cum funcționează?
1.
Clientul accesează msms.ro și își creează cont pe platforma M SMS
2.
Încărcă baza de date în formatele acceptate.
3.
Adaugă mesajele pentru segmentele de target din baza de date.
4.
Trimite mesajele personalizate către contactele din baza de date.