1997
Hit Mail este fondată la București, ca agenție integrată de marketing direct și promoții de consumatori
1999
Adăugăm în portofoliu serviciile de call-center
2001
Adaugăm în portofoliu distribuția de pliante în cutiile poștale
2002
1,000,000 Euro cifra de afaceri
2003
Membru fondator ARMAD
2004
Afiliere la ELMA (European Letterbox Marketing Association)
2004
Adăugam în portofoliu e-mail marketing-ul
2005
Adăugam în portofoliu SMS marketing-ul
2005
Deschidem birou la Sofia
2006
Lansare generare de leaduri multicanal
2009
Poșta Franceză/ Mediapost devine acționar majoritar în Hit Mail (60% din actiuni), care devine Mediapost Hit Mail
2011
Deschidem birou la Cluj-Napoca
2011
Începem colectarea bazei de date geografice
2013
Lansam fulfill.ro, soluție logistică integrată pentru e-commerce
2013
Lansam Date Curate, soluție de standardizare automată a bazelor de date poștale
2014
Lansam mTrade, soluție de incentive marketing B2B pentru FMCG
2015
Lansarea aplicației Winners
2016
Depozitul central este extins la 4.500 m2
2017
Sistemul de chat online este adăugat soluției noastre de call-center
2018
Este creată aplicația de gestionare a promoțiilor de consumatori
2018
Sunt create soluții integrate pentru GDPR compliance în marketing
2019
Depozitul central este extins la 10.000 m2