Linii informative de produs
Comunicare eficientă, clienți mai mulțumiți
Îmbunătățim interacțiunile directe cu clienții pentru a crește satisfacția și loialitatea acestora.
Soluția noastră sprijină strategia "customer-centric" pentru branduri și magazine online care urmăresc construirea unei relații de durată cu clienții lor. Oferind informații despre produse prin intermediul call-center-ului nostru, îmbunătățim semnificativ experiența de cumpărare a consumatorilor.
Experiențele negative ale consumatorilor cu un produs sunt uneori inevitabile, dar un call-center dedicat și bine pregătit poate reduce impactul acestora. Este esențial ca toate plângerile sau solicitările să fie adresate și soluționate rapid.
Tipuri de linii informative
Telefon
Chat
Whatsapp
Facebook
Messenger
Când e nevoie de linii informative de produs:
Recomandabil: pe termen lung, în susținerea imaginii unui brand
În perioada imediată lansării produsului
Când produsul necesită servicii post vânzare
În perioada în care sunt aduse actualizări unui produs sau unui serviciu
Livrabile esențiale
Înregistrarea apelurilor, cu respectarea normelor GDPR
Integrarea modulului de chat pe pagina produsului
Acces în timp real la convorbiri
Raportare detaliată în timp real
Baze de date cu întrebări frecvente (FAQ)